Середа, 13.12.2017, 02:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Зарічненський райметодкабінет

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Квітень » 24 » Про інструктивно-методичну нараду з учителями математики
15:21
Про інструктивно-методичну нараду з учителями математики

Про інструктивно-методичну нараду

з учителями математики

21 квітня 2017 року на базі Зарічненського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І ступеня – гімназія» відбулася інструктивно-методична нарада з учителями математики з теми «Якісна математична освіта як основа розвитку та самореалізації учнів сучасної школи, підготовки їх до державної підсумкової атестації і зовнішнього незалежного оцінювання», у роботі якої взяли участь 25 учителів загальноосвітніх навчальних закладів району, які викладають математику у випускних класах.

Мета заходу передбачала здійснення обміну досвідом, проведення аналізу і виявлення проблем, які виникають під час підготовки випускників до ДПА та ЗНО з математики, розробку та обговорення рекомендацій щодо поліпшення підготовки випускників шкіл району до ДПА та ЗНО з математики; презентацію кращого досвіду з питань удосконалення сучасного уроку математики, дослідження та обговорення навчальних методів і форм роботи, освітніх технологій, які дозволяють зробити урок цікавим та ефективним, активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроках в умовах упровадження нових Державних стандартів; розкриття порядку закінчення навчального року, проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з математики у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016 – 2017 навчальному році.

Предметом розгляду на інструктивно-методичній нараді були питання, проаналізовані методистом РМК відділу освіти Клімович Г.А. у ході параду методичних порад з проблеми «Організаційно-методичні засади закінчення 2016 – 2017 навчального року, проведення державної підсумкової атестації і зовнішнього незалежного оцінювання з математики»:

- презентація пакету нормативно-інструктивних документів, які регламентують порядок закінчення навчального року, проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання, переведення і випуску учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти у 2016 – 2017 навчальному році;

- системний підхід загальноосвітнього навчального закладу до роботи з питань підготовки і проведення ДПА та ЗНО;

- технологія проведення державної підсумкової атестації з математики у формі зовнішнього незалежного оцінювання в 11-х класах, структурування і виконання тестових завдань;

- актуальний інструктаж щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з математики у 9-х класах загальноосвітніх навчальних закладів, оформлення та оцінювання письмових робіт, підготовка звітної документації;

- психолого-педагогічний супровід учасників навчально-виховного процесу під час підготовки та проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

Практична частина наради включала тренінгове заняття «Способи подолання стресу в період підготовки та здачі ДПА і ЗНО», педагогічні поради «Самоорганізація вчителя математики під час повторення навчального матеріалу та підготовки до ДПА і ЗНО», педагогічний практикум «Типові помилки учнів при виконанні завдань ЗНО та ДПА з математики, шляхи їх подолання», практичне заняття із укладання варіантів завдань для державної підсумкової атестації з математики у 9-х класах, віртуальну екскурсію у мережі Інтернет: каталог сайтів і сучасних науково-методичних видань для вчителів та учнів з питань ДПА та ЗНО з математики.

Увазі присутніх запропонована розширена інформація за підсумками участі в обласних семінарах учителів математики Зарічненського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І ступеня – гімназія» Войтович Н.І., Іванчицької загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів Добішук Н.О., Серницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Полюхович М.М. щодо особливостей навчальних підручників для 9 класу та завдань компетентнісної математичної освіти.

Продемонстровано творчі доробки вчителів математики, які атестувалися у поточному навчальному році, на вернісажі педагогічних ідей «Творчий пошук учителя як засіб підвищення продуктивності сучасного уроку математики»: Шкоди О.М. – вчителя Вичівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Шкоди О.М. з теми «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики», Добішук Н.О. – вчителя математики Іванчицької загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів з проблеми «Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках математики», Карпенюк Г.Г. – вчителя математики Борівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів з теми «Формування та розвиток інтелектуально-творчого потенціалу інноваційної особистості на уроках математики».

Підведено підсумки участі школярів району у ІІ і ІІІ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики, Всеукраїнському та Міжнародному етапах математичного конкурсу «Кенгуру», обговорено зміни до навчальних програм з математики для 5 – 9-х класів та навчальних планів старшої школи, особливості підготовки учнів 8 класу до Міжнародного оцінювання якості освіти «PISA-2018», основні аспекти технологічної культури педагогічної діяльності вчителя математики тощо.

За результатами проведення інструктивно-методичної наради учасники вироблені рекомендації та завдання, які допоможуть учителям забезпечити безперервний процес підготовки випускників шкіл до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 59 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Copyright MyCorp © 2017
uCoz